FÖRLÅT

Förlåt för en dag utan uppdateringar, jag har inte haft lusta att göra någonting typ och jag vet ens inte vad jag skall skriva!
Min dag har varit riktigt seg, min bror kom in och väckte mig när middagen var klar och sedan dess har jag sett på en TV-serie som heter The cleveland show, handlar om typ en familj och dom gör saker, inbland andra saker än vanligt och har kul, rätt oklart egentligen vad den handlar om :S sen nu har jag precis sett klart på Bröderna lejonhjärta, även den var oklar vad den handlade om, typ 2 killar som bodde i något sagoland som hete Nangijala och jag tror dom var kära i varandra för dom badade nakna med varandra och sedan sa den lilla att den stora såg fin ut, precis som en prins, vet inte riktigt men dom slogs med någon thomas eller torgny eller vad han nu hette, han var ond i alla fall och han hade hjälm och slängkappa som var svart på utsidan och blankt lila på insidan (cooooooooooolt som fan!) jag tror jag skall köpa en sådan. I alla fall tillbaka till saken, jag såg på filmen när dom slogs och red och massa annat sen kom draken Kajsa eller något och den dog, sen blev den stora killen förlamad och sen åkte dom till ett annat sagoland Nangilima sen var den typ slut. PS en kille i filmen hette Hubert, vilket jävla namn!! XD
Sen efter jag såg på filmen har jag bara kollat på facebook och kollat in några nya fräscha kepsar jag kanske skall köpa men jag har faktiskt inga pengar så jag inte har faktiskt! :(
pusselipuss och ha en bra kväll, glöm inte att sova det är ju skola imorgon! ;) //W

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahahhahahahahahah!Jag dööör!

2012-01-15 @ 23:52:11
Postat av: felicia

<3333333333333333333333333333333333333333333 hahaha dör willeboooooi.sakanr dej

2012-01-19 @ 20:05:27
URL: http://fephasion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0