HEJSAN!

Just nu sitter jag i skolan och har rätt roligt, vi är på datorerna och vi bloggar om en bok vi har läst (vissa läser den fortfarande, vilka nooooobs!) och den är faktiskt rätt bra!
Vi sitter i datasalen och jag sitter brevid en kompis till mig faktiskt!
Hitintills har skolan varit ganska jobbig och tråkig tycker jag, jag sov inte inatt så jag var ruggans trött och sen på NOn så tappade vår lärare en sak och alla i klassen började skratta åt henne, det var sååååå brutalt roligt! :P
Sen hade vi lunch och nu har vi svenska, efter det är det slöjd och lite så sen slutar vi vid typ 3, bläää! :S
Efter skolan skall jag nog bara hem och se på Weeds, det är en serie om marijana och en tjej med familj som hennes man har dött så nu är hon själv med 2 barn, tråkigheter! :( tycker faktiskt lite synd om henne... hihi
I alla fall, jag har inte så mycket mer att säga så puss och hejdå, btw Gabriel och Isac är söta även om dom knappt bloggar!
Puss eller kram ni väljer själva! //W

Kommentarer
Postat av: Edvin aldrin

WoW vad najs ! jag har inte ens några lektioner här hemma . Ni kan järna adda mej på facebook jag heter Edvin aldrin Jag är vänJagarn!!!!! Ska bli internet Kändic!!

2012-01-16 @ 12:46:08
Postat av: Anonym

Hahahah er blogg är oslagbar! Helt sjukt

2012-01-16 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0