SKOLAN

Är i skolan nu, väldans roligt för vi har spelat pingpongboll i rummet där med borden, vi har spelat gitarrerna i musiken, allt detta var väldans roligt, nu är vi i datorsalen på datorerna och jag bloggar fast jag ens ej får det... hehe!!
I alla fall idag sitter jag ensam i datorsalen för jag ville sitta själv, det är inte för att ingen vill sitta vid mig jag lovar!
Igår såg jag massa mer weeds och det handlar som sagt om en tjej med död kille, två barn och säljer drågor men sist hade hon sex med en poliskille som tar bort alla drågorna från gatan och nu dumpade hon honom när hon fick reda på det nu är hon nog singel tror jag hon heter Nancy föresten hon är snygg!!!!
Igår pratade jag även i skype med en tjejkompis vi hade cam på och hon var söt igår för hon är snäll och söt, jag sacknar henne faktisgt :'(
Nu måste jag gåå härifrån hejdå bloggläsarena!
Puss eller kram! //W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0