TRÅKIG DAG!

Idag har jag gått i skolan, sjuuuukt trååk!
Sen efter skolan hade jag träning, gick vell sådär och efter det duschade jag och drog till Team Sportia köpte nya träningskläder, kul!
Efter det drog jag hem till Gababriel och där satt jag, Gababriel och Isac och tog det lugnt ett tag men dom var lite tråkiga så jag rullade hem igen och efter det har jag inte gjort någonting...
Har egentligen ingenting att säga om denna värdelösa dag förutom att den sög!
Imorgon skall jag upp ganska tidigt för jag ska spela träningmatsh (stavning?)
Efter det gör jag vad fan jag känner för, typ... hehe!
Hejdo! /W

Kommentarer
Postat av: eran lilla flicka

Jag saknar er. Jätte mycket.. <3

2012-01-24 @ 22:40:36
Postat av: miniw

Wille <3

2012-01-26 @ 23:03:02
Postat av: C

BLOGGA DÅÅÅÅÅ!!

2012-01-27 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0