Fräsch

Isac häär, ska bara berätta kort om min dag, först så vaknade jag upp. Då duschade jag. Sen så gjorde jag mig i ordning kolla på kepsar och promenerade vidare till skolan. I SKOLAN SÅG JAG EN TJOCKIS SOM RAMLA OCH SLOG SIG NÄR HON JAGADE SINA KOMPISAR, HON RESTE SIG UPP OCH GRÄT DET VAR KUL TYCKTE JAG. Sen har jag bara sett filmer, den bästa filmen var nog Star Wars, det är en häftig framtidsfilm typ för det finns inte lasersvärd.
Iallafall här kommer dagens keps! 8/10 kepsar. Jag tror att grabbarna håller med mig om det!
KING OF THE HUSTLER. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha , varför gör ni så här mot mg för?

2012-01-16 @ 21:13:14
Postat av: wilmabiel

BLOGGA DÅÅÅÅÅÅÅÅ

2012-01-17 @ 18:28:39
Postat av: Daniel!! :P

Hej!! :P undrar vem som designade er header? :D DEN VAR VÄLDIGT FIN!!!!! ;) Hör av er :P <33

2012-01-17 @ 19:29:29
URL: http://chachadanielher.blogg.se/
Postat av: William Jonsson

HEHE Vi gjorde alldeles sjävla den i fotoschopp faktiskt! BTW gillar din blogg Danneboy! <3

2012-01-17 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0